Ο έμπειρος φόργουορντ, Σωκράτης Παξινός μιλά στον Μιχάλη Μαχαίρα και το nosar.gr για τη δύσκολη χρονιά, τη δικαίωση της παραμονής και τη νοοτροπία που κράτησε τον ΝΟ Σαρωνίδας όρθιο.
Ο Σωκράτης Παξινός, από τους πιο έμπειρους παίκτες του ΝΟ Σαρωνίδας, μίλησε με ειλικρίνεια για τα συναισθήματα που αφήνει πίσω της μια απαιτητική χρονιά που έκλεισε με επιτυχία, χάρη στην παραμονή του συλλόγου στην National League 1 και τη σεζόν 2026-2027.
– Αν έπρεπε να περιγράψεις με μία λέξη τη φετινή σεζόν;
«Αντοχή. Περάσαμε πολλά, αλλά αντέξαμε και αυτό είναι που μετράει στο τέλος».
– Πότε ένιωσες ότι η ομάδα δεν θα «λυγίσει»;
«Ακόμη και στα δύσκολα, δεν χάσαμε τα αποδυτήρια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Υπήρχε συνοχή και πίστη».
– Τι σημαίνει για σένα αυτή η παραμονή;
«Είναι μια δικαίωση. Όχι μόνο αγωνιστική, αλλά και ψυχολογική. Δείξαμε ότι αξίζουμε να είμαστε εδώ».
– Πόσο ρόλο έπαιξε η εμπειρία;
«Σε τέτοια παιχνίδια, η εμπειρία σε κρατάει ήρεμο. Δεν πανικοβληθήκαμε και αυτό φάνηκε».
– Τι κρατάς προσωπικά από τη χρονιά;
«Την προσπάθεια όλων. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Ήταν ομαδική επιτυχία».
– Και για τη νέα σεζόν;
«Να μάθουμε από τα λάθη μας και να μην ξαναβρεθούμε σε αυτή τη θέση. Να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο τη νέα σεζόν».
Ο Σωκράτης Παξινός, από τους πιο έμπειρους παίκτες του ΝΟ Σαρωνίδας, μίλησε με ειλικρίνεια για τα συναισθήματα που αφήνει πίσω της μια απαιτητική χρονιά που έκλεισε με επιτυχία, χάρη στην παραμονή του συλλόγου στην National League 1 και τη σεζόν 2026-2027.
– Αν έπρεπε να περιγράψεις με μία λέξη τη φετινή σεζόν;
«Αντοχή. Περάσαμε πολλά, αλλά αντέξαμε και αυτό είναι που μετράει στο τέλος».
– Πότε ένιωσες ότι η ομάδα δεν θα «λυγίσει»;
«Ακόμη και στα δύσκολα, δεν χάσαμε τα αποδυτήρια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Υπήρχε συνοχή και πίστη».
– Τι σημαίνει για σένα αυτή η παραμονή;
«Είναι μια δικαίωση. Όχι μόνο αγωνιστική, αλλά και ψυχολογική. Δείξαμε ότι αξίζουμε να είμαστε εδώ».
– Πόσο ρόλο έπαιξε η εμπειρία;
«Σε τέτοια παιχνίδια, η εμπειρία σε κρατάει ήρεμο. Δεν πανικοβληθήκαμε και αυτό φάνηκε».
– Τι κρατάς προσωπικά από τη χρονιά;
«Την προσπάθεια όλων. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Ήταν ομαδική επιτυχία».
– Και για τη νέα σεζόν;
«Να μάθουμε από τα λάθη μας και να μην ξαναβρεθούμε σε αυτή τη θέση. Να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο τη νέα σεζόν».
RSS Feed