Πάνω από 100 φίλαθλοι στο πλευρό της ομάδας στην Καλλιθέα, στήριξαν την προσπάθεια και έγιναν κομμάτι της παραμονής, σε μια σπουδαία αναμέτρηση.
Η Διοίκηση του Ναυταθλητικού Ομίλου Σαρωνίδας εκφράζει τις πιο θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους φιλάθλους που βρέθηκαν στο πλευρό της ομάδας μας στην Καλλιθέα, στηρίζοντας με την παρουσία και τη φωνή τους τη μεγάλη προσπάθεια για την παραμονή στη National League 1.
Περισσότεροι από 100 φίλοι του ΝΟΣ, συνδημότες από τον Δήμο Σαρωνικού αλλά και φίλαθλοι από άλλες περιοχές, έδωσαν δυναμικό «παρών» στο Κλειστό του Εσπέρου και αποτέλεσαν έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες της επιτυχίας. Με πάθος, ενέργεια και συνεχή στήριξη, δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα που έδωσε ώθηση στους παίκτες μας σε κάθε λεπτό της αναμέτρησης.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει και στα παιδιά των Ακαδημιών του συλλόγου, που με την παρουσία και τον ενθουσιασμό τους έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στην εξέδρα. Η εικόνα αυτή αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι ο ΝΟ Σαρωνίδας δεν είναι απλώς... μια ομάδα, αλλά μια μεγάλη οικογένεια με κοινό όραμα και αγάπη για το άθλημα.
Η στήριξή σας δεν πέρασε απαρατήρητη. Οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο ένιωσαν τη δύναμη που μεταφέρατε από την εξέδρα στο παρκέ και έδωσαν το κάτι παραπάνω για να φτάσουν σε αυτή τη σπουδαία νίκη που εξασφάλισε την παραμονή της ομάδας μας στην κατηγορία.
Σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για τη στάση, τη συμπεριφορά και τη στήριξή σας. Αποτελείτε αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της επιτυχίας.
Από την πλευρά μας, σας δίνουμε την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε να παλεύουμε με όλες μας τις δυνάμεις, για να κάνουμε περήφανο τον Δήμο Σαρωνικού σε πανελλαδικό επίπεδο και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Με σκληρή δουλειά, συνέπεια και πίστη, θα διεκδικούμε πάντα αυτό που μας αναλογεί και μας αξίζει.
Συνεχίζουμε όλοι μαζί, πιο δυνατοί.
Η Διοίκηση του Ναυταθλητικού Ομίλου Σαρωνίδας εκφράζει τις πιο θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους φιλάθλους που βρέθηκαν στο πλευρό της ομάδας μας στην Καλλιθέα, στηρίζοντας με την παρουσία και τη φωνή τους τη μεγάλη προσπάθεια για την παραμονή στη National League 1.
Περισσότεροι από 100 φίλοι του ΝΟΣ, συνδημότες από τον Δήμο Σαρωνικού αλλά και φίλαθλοι από άλλες περιοχές, έδωσαν δυναμικό «παρών» στο Κλειστό του Εσπέρου και αποτέλεσαν έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες της επιτυχίας. Με πάθος, ενέργεια και συνεχή στήριξη, δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα που έδωσε ώθηση στους παίκτες μας σε κάθε λεπτό της αναμέτρησης.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει και στα παιδιά των Ακαδημιών του συλλόγου, που με την παρουσία και τον ενθουσιασμό τους έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στην εξέδρα. Η εικόνα αυτή αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι ο ΝΟ Σαρωνίδας δεν είναι απλώς... μια ομάδα, αλλά μια μεγάλη οικογένεια με κοινό όραμα και αγάπη για το άθλημα.
Η στήριξή σας δεν πέρασε απαρατήρητη. Οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο ένιωσαν τη δύναμη που μεταφέρατε από την εξέδρα στο παρκέ και έδωσαν το κάτι παραπάνω για να φτάσουν σε αυτή τη σπουδαία νίκη που εξασφάλισε την παραμονή της ομάδας μας στην κατηγορία.
Σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για τη στάση, τη συμπεριφορά και τη στήριξή σας. Αποτελείτε αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της επιτυχίας.
Από την πλευρά μας, σας δίνουμε την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε να παλεύουμε με όλες μας τις δυνάμεις, για να κάνουμε περήφανο τον Δήμο Σαρωνικού σε πανελλαδικό επίπεδο και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Με σκληρή δουλειά, συνέπεια και πίστη, θα διεκδικούμε πάντα αυτό που μας αναλογεί και μας αξίζει.
Συνεχίζουμε όλοι μαζί, πιο δυνατοί.

RSS Feed