Ο ταλαντούχος φόργουορντ του ΝΟΣ, Μιχάλης Κοντούδης, τώρα που ολοκληρώθηκε η σεζόν μιλά στον Μιχάλη Μαχαίρα και το nosar.gr για τη δύναμη της ομάδας, τη χημεία και τη σημασία της πίστης μέχρι το τέλος.
Ο Μιχάλης Κοντούδης αναφέρθηκε στη συναισθηματική φόρτιση της χρονιάς και στην ενότητα που έφερε την επιτυχία.
– Ποιο ήταν το πρώτο συναίσθημα μετά τη λήξη του τελευταίου αγώνα;
«Ήταν ένα μείγμα χαράς και ανακούφισης. Όλη αυτή η πίεση έφυγε σε ένα δευτερόλεπτο. Ξέραμε τι είχαμε περάσει για να φτάσουμε εκεί».
– Τι έκανε αυτή την ομάδα να αντέξει;
«Η πίστη, καθώς δεν σταματήσαμε ποτέ να πιστεύουμε ο ένας στον άλλον. Ακόμη και όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά, υπήρχε εμπιστοσύνη».
– Πόσο σημαντικό ήταν το «δέσιμο» της ομάδας;
«Ήταν το πιο σημαντικό. Δεν ήμασταν μόνο συμπαίκτες, ήμασταν ομάδα. Το δείχναμε σε κάθε προπόνηση. Αυτό φαίνεται στα δύσκολα».
– Υπήρξε κάποιο σημείο-κλειδί στη χρονιά;
«Ναι, όταν καταλάβαμε ότι δεν έχουμε άλλα περιθώρια. Από εκεί και πέρα, κάθε παιχνίδι το παίζαμε σαν τελικό».
– Πώς βίωσες τη στήριξη του κόσμου;
«Ήταν απίστευτο. Ειδικά στην Καλλιθέα, νιώθαμε σαν να παίζουμε στην έδρα μας. Αυτό μας έδωσε τεράστια ώθηση. Θέλαμε πολύ να τους ευχαριστήσουμε για την παρουσία τους».
– Τι σου άφησε αυτή η χρονιά;
«Μου έμαθε ότι δεν πρέπει να τα παρατάς ποτέ. Ακόμη και όταν όλα φαίνονται δύσκολα, υπάρχει τρόπος».
Ο Μιχάλης Κοντούδης αναφέρθηκε στη συναισθηματική φόρτιση της χρονιάς και στην ενότητα που έφερε την επιτυχία.
– Ποιο ήταν το πρώτο συναίσθημα μετά τη λήξη του τελευταίου αγώνα;
«Ήταν ένα μείγμα χαράς και ανακούφισης. Όλη αυτή η πίεση έφυγε σε ένα δευτερόλεπτο. Ξέραμε τι είχαμε περάσει για να φτάσουμε εκεί».
– Τι έκανε αυτή την ομάδα να αντέξει;
«Η πίστη, καθώς δεν σταματήσαμε ποτέ να πιστεύουμε ο ένας στον άλλον. Ακόμη και όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά, υπήρχε εμπιστοσύνη».
– Πόσο σημαντικό ήταν το «δέσιμο» της ομάδας;
«Ήταν το πιο σημαντικό. Δεν ήμασταν μόνο συμπαίκτες, ήμασταν ομάδα. Το δείχναμε σε κάθε προπόνηση. Αυτό φαίνεται στα δύσκολα».
– Υπήρξε κάποιο σημείο-κλειδί στη χρονιά;
«Ναι, όταν καταλάβαμε ότι δεν έχουμε άλλα περιθώρια. Από εκεί και πέρα, κάθε παιχνίδι το παίζαμε σαν τελικό».
– Πώς βίωσες τη στήριξη του κόσμου;
«Ήταν απίστευτο. Ειδικά στην Καλλιθέα, νιώθαμε σαν να παίζουμε στην έδρα μας. Αυτό μας έδωσε τεράστια ώθηση. Θέλαμε πολύ να τους ευχαριστήσουμε για την παρουσία τους».
– Τι σου άφησε αυτή η χρονιά;
«Μου έμαθε ότι δεν πρέπει να τα παρατάς ποτέ. Ακόμη και όταν όλα φαίνονται δύσκολα, υπάρχει τρόπος».
RSS Feed